ערב להקות בית אקשטיין

ערב הלהקות של בית אקשטיין, כבר הפך למסורת של ממש אצלנו ומתקיים מדי קיץ בארבע השנים האחרונות.

בערב משתתפים עשרות תלמידים מכ-13 בתי ספר של בית אקשטיין ברחבי הארץ. כל אחד מבתי הספר מופיע עם שני שירים שהוא בוחר והערב הופך להיות מופע משובח ומרגש שכולו של התלמידים שלנו ובדגש על כישרונם במוזיקה. חלק מההרכבים התהוו לפני שנים במיוחד לשם האירוע ועדיין עובדים יחד בבית הספר, מופיעים באירועים בית-ספריים וקהילתיים גם יחד, וחלק מההרכבים התקבצו יחד בתחילת השנה.

השירים הנבחרים הם שירים מוכרים באנגלית ובעברית על פי טעמם של התלמידים, ומשולבים שיר אחד או שניים מקוריים של התלמידים.

תהליך החזרות מתחיל עוד בתחילת השנה כחלק בלתי נפרד ממערכת השעות הבית ספריות. המורים/ות והמטפלים/ות במוזיקה עובדים עם התלמידים כל השנה ומלווים בתהליך של בחירת השיר הנכון לכל הרכב, מציאת מקומו של כל תלמיד על הכלי שהכי מעצים אותו ומקדם את דימויו העצמי. גם תלמידים שלא מרגישים בנוח או בבטחון עם הכישרון שלהם יקבלו העצמה אישית ויעלו להופיע. דגש נוסף שמתייחסים אליו בחזרות הוא על הגשה נכונה של שיר, כתיבת שירים מקוריים וליווי רגשי של כל התהליך יחד עד למופע. לאחר המופע ישנו עיבוד של התחושות והחוויות של המשתתפים יחד עם המנחים.

ערב הלהקות של בית אקשטיין הוא הזדמנות של עשרות משפחות להנות מכשרונם של ילדיהם וההזדמנות של התלמידים להראות, לבצע, לשיר, לנגן ולהשמיע את הכישרון שלהם, שלא תמיד מקבל ביטוי בחיי היום יום.

האירוע מתקיים במועדון הבארבי בתל אביב, ופתוח למשפחות, לקהל הרחב ולכל מי שאוהב להאזין למוזיקה טובה.

רכישת כרטיסים בעלות של 20 ₪ בקופת הבארבי בערב המופע.
השנה יתקיים המופע ביום ראשון 5/5/2019, פתיחת שערים בשעה 18:30.